PRODUCENT SYSTEMU UKRYTYCH LISTEW
W CELU WYKONANIA WYCENY SYSTEMU LISTEW UKRYTYCH PROSZĘ O KONTAKT MAILOWY
PROSIMY O KONTAKT GŁÓWNIE MAILOWY Z POWODU CZĘSTYCH WYJAZDÓW NA BUDOWY LUB ZACHĘCAMY DO KONTAKTU ZA POMOCĄ FORMULARZA KONTAKTOWEGO
Tel.: +48 22 350 66 66
REGULAMIN ZAMÓWIEŃ
Dlaczego wybrać nasz unikalny system przypodłogowych listew ukrytych?
JEST STWORZONY TAK, ŻEBY NA KAŻDYM ETAPIE JEGO MONTAŻU BYŁ ŁATWY W MONTAŻU.
Dlaczego My?
Perfekcja w połączeniu z wiedzą techniczną oraz 20 lat doświadczenia inżynierskiego.
REGULAMIN ZAMÓWIEŃ NIESTANDARDOWYCH ORAZ INDYWIDUALNYCH.
REGULAMIN DOTYCZY ZLECEŃ WYKONYWANYCH NA INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIE KONSUMENTÓW, OD KTÓRYCH NIE PRZYSŁUGUJE PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY. STANDARDOWE ZAMÓWIENIA REALIZOWANE SĄ NA PODSTAWIE PRAWA KONSUMENCKIEGO. LINK DO USTAWA ZAWARTY NA DOLE STRONY W DZIALE REGULAMIN.
Kary za opóźnienie
1. Za zwłokę w dostarczeniu przedmiotu zlecenia w terminie – w wysokości 0,09% całkowitego wynagrodzenia netto, całkowitego niniejszego zamówienia, za każdy rozpoczęty dzień roboczy zwłoki, jednak kary nie mogą przekroczyć łącznie 10% całkowitego wynagrodzenia netto.
2. Za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji i rękojmi – w wysokości 0,01% całkowitego wynagrodzenia netto wymienionego w §2 niniejszej umowy, za każdy rozpoczęty dzień roboczy zwłoki, jednak kary nie mogą przekroczyć 2% całkowitego wynagrodzenia netto.
3. Za nienależytą realizację przedmiotu umowy – w wysokości 1% całkowitego wynagrodzenia netto wymienionego w §1 niniejszej umowy, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z tytułu okoliczności, za które odpowiada Sprzedawca.
4. W czasie okresu trwania kar umownych za zwłokę w wykonaniu zobowiązania zamawiający zrzeka się prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
5. Zamawiający zrzeka się prawa odstąpienia od niniejszej umowy cywilno-prawnej od momentu zaakceptowania warunków, kolorów wysokości umieszczonych na fakturze. Faktura i dokładny opis przedmiotów zamówienia jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji.
6. Producent gwarantuje dochowanie przyjętego przez siebie terminu dostawy zgodnie ze swoimi możliwościami i pod warunkiem, że Zamawiający terminowo wywiązuje się z własnych zobowiązań wobec Producenta a w szczególności z terminowej zapłaty za zamówiony towar oraz na czas przesyła wszystkie niezbędne dokumenty oraz niezbędne informacje. Jeśli czynności takie jak przesłanie akceptacji rozkroju płyt, warunków oraz potwierdzenia zapłaty nie nastąpiły natychmiast tego lub kolejnego dnia po złożeniu zamówienia czas produkcji podany powyżej może ulec znacznemu wydłużeniu ponieważ zlecenie wypada z planu produkcyjnego.
7. W przypadku wystąpienia kataklizmów, epidemii oraz innych nieprzewidzianych wydarzeń w których Państwo będzie miało znaczący wpływ na funkcjonowanie zakładu co będzie skutkowało brakiem możliwości realizacji zleceń. Czas produkcji jest wydłużony o czas tych obostrzeń lub trwania ich.
8. Czas produkcji jest czasem szacunkowym. Nie gwarantujemy wykonania towaru w podanym czasie szacunkowym. Jest to średni czas produkcji z ostatnich 12 miesięcy. Czas produkcji zależy przed wszystkim od stopnia skomplikowania plików do produkcji.
9. Komunikacja elektroniczna – email - jest podstawą do reklamacji i na jego podstawie jest ona rozpatrywana.
10. Kolory są dobierane z palety RAL lub NCS wedle wskazanych parametrów przez zamawiającego.
11. W przypadku, gdy klient ma jedno lub więcej nieopłaconych zleceń i zaakceptowane zlecenia w przypadku wysyłki gotowych zleceń, firma ma prawo wstrzymać wysyłki do momentu uregulowania wszystkich płatności. Po uregulowaniu przesyłki zostaną nadane.
12. Regulamin jest dołączany każdorazowo do maila wysyłanego z plikami graficznymi do akceptacji lub z fakturą proformą.
13. Wynagrodzenie za wykonanie projektów graficznych, po przesłaniu projektów nie podlega zwrotowi ani reklamacji.
Warunki współpracy / Reklamacja
1. Firma U L P. Sp. z o.o. ul. Świętokrzyska 30/63 00-116 Warszawa NIP 525_295_38_31 dołoży wszelkich starań, żeby towar był wykonany w sugerowanym czasie, jednak nie może w 100 % zagwarantować ich wykonania w tym czasie z powodu możliwości wystąpienia trudności w produkcji, transporcie oraz problemach niezależnych od producenta oraz wynikłych z uwarunkowań pogodowych, pandemicznych oraz warunków niezależnych od wykonawcy. Każde zamówienie indywidualne może zająć inny okres czasu w zależności od koloru, grubości, długości.
2. Aby niezwłocznie po zakończeniu procesu produkcyjnego nastąpiła wysyłka gotowego produktu prosimy o podanie adresu oraz danych kontaktowych, które zostaną wpisane na liście przewozowym - szczególnie osoby kontaktowej i numeru telefonu, który ułatwi kurierowi kontakt przy doręczeniu przesyłki. W razie braku takiej informacji zamówienie zostanie wysłane na dane z faktury.
3. W przypadku zgłoszenia przez zleceniodawcę reklamacji podstawą do jej rozpatrzenia jest pisemne jej złożenie na adres siedziby spółki. Termin rozpatrzenia wynosi od 14 do 30 dni roboczych od momentu dostarczenia reklamowanego towaru do wytwórcy. W przypadku zagubienia towaru czas rozpatrzenia reklamacji jest taki sam, lecz w przypadku zagubienia towaru przez firmę kurierską jest on tożsamy z terminem rozpatrzenia reklamacji w firmie spedycyjnej. Ponowna produkcja w ramach gwarancji wynosi od 10 do 90 dni roboczych. Reklamacja musi być wysłana na nazwę oraz adres spółki podany w dziale kontakt. Inne przesyłki nie będą odbierane. Reklamację oraz uwagi co do montażu zgłaszane są na koniec prac montażowych, przy odbiorze. Producent nie ponosi, kosztów zamawianych towarów w zewnętrznych firmach przez kupującego jeśli czas reklamacji jest zachowany. Reklamacja wymaga odesłania na koszt kupującego, reklamowanego towaru. Towar wymaga odpowiedniego zabezpieczenia tak żeby nie uległ zniszczeniu. Przesyłka winna być ubezpieczona, ubezpieczeniem przewoźnika.
4. Do rozpatrzenia reklamacji konieczne jest przesłanie reklamowanego towaru do magazynu wytwórcy.
5. Dostawca nie ponosi kosztów związanych z transportem w ramach reklamacji, gwarancji i rękojmi.
6. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za korzyści utracone przez nieterminowe dostarczenie towaru.
7. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za korzyści utracone poprzez złożenie reklamacji.
8. Wykonawca i zlecający w przypadku wystąpienia problemów z realizacją projektu będą się niezwłocznie kontaktować w celu ustalenia rozwiązania.
9. Jeżeli z jakieś przyczyny towar nie zostanie odebrany przez zamawiającego po upływie 3 miesięcy jest niszczony komisyjnie a kosztami jest obciążony zamawiający.
10. Za przetrzymywanie nie odebranego towaru będzie naliczana opłata za magazynowanie w wysokości 50 PLN za każdy dzień po powrocie paczki od firmy kurierskiej DHL.
11. Prosimy wszystkie płatności wykonywać na wskazane konto. W przypadku wykonania błędnych przelewów nie odpowiadam za nie. W przypadku gdy przelew zostanie wykonany kilkukrotnie, jego kwota będzie do wykorzystania na przyszłe zamówienia bez możliwości przelewów w druga stronę. Dlatego prosimy o staranne wykonywanie płatności. W tytule płatności proszę wpisywać numer faktury proforma.
12. Wszystkie spory wynikłe podczas realizacji umowy będą rozwiązywane poprzez mediację.
13. Wszystkie inne sprawy nie uregulowane zamówieniem będą się odbywać w sądzie właściwym dla siedziby wykonawcy czyli w Sądzie na terenie miasta stołecznego Warszawa.
14. Odstąpienie od umowy należy złożyć pisemnie listem poleconym na adres siedziby spółki. Odstąpienie od umowy jest tylko możliwe przed wykonaniem towaru, wszystkie indywidulane zamówienia nie podlegają takiej możliwości. Zamawiający zrzeka się prawa do odstąpienia od umowy po zaakceptowaniu i wykonaniu płatności. Nie przyjmujemy odstąpienia od umowy złożonego w innej formie niż w formie pisemnej. Forma pisemna jest to forma pisemna oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wraz z podpisem i pieczątką osoby umocowanej do podpisywania takich dokumentów. Zamówienia indywidualne nie podlegają odstąpieniu od umowy. Za indywidualne zamówienie uznaje się, zamówienie wykonane wedle indywidualnych parametrów takich jak kolor, wysokość, długość oraz grubość towaru oraz inne indywidualne zapotrzebowania. Na towary standardowe przysługuje prawo do odstąpienia umowy dla konsumentów wedle ustawy.
15. Obsługujemy tylko firmy, fundację oraz inne podmioty obrotu gospodarczego. Klienci indywidulanie będą odsyłani do jednego z naszych partnerów lub prace będą wykonywane po ustaleniu osobnych warunków lub montażu.
16. Wyrażam zgodę na nieodpłatne wykorzystanie wizerunku produktów wytworzonych w naszej firmie.
17. Wyrażam zgodę na wystawienie faktury w formie elektronicznej i przesłania jej droga mailową.
18. Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na czas nieokreślony.
Gwarancja
19. W przypadku braku płatności za którykolwiek etap prac/towaru wykonawca zastrzega prawo do odstąpienia od wykonania dalszych prac i dostaw towaru.
20. Wytwórca udziela 12 miesięcznej gwarancji.
21. Towar jest sprzedawany w komplecie, nie sprzedajemy żadnych osobnych składników systemów.
22. Zlecenie lakierowania poszczególnych kolorów jest przyjmowana raz całościowo nie osobno.
23. Pomiar wysokości pomiędzy wykonaniem montażu profili aluminiowych a montażem elementów dekoracyjnych jest wykonywany przez zamawiającego i dostarczony w formie elektronicznej na adres email wedle wskazanego schematu.
24. Zamówienia standardowe są realizowane o normy i zasady kodeksu cywilnego oraz praw konsumenta. - ustawa: USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
25. Adres do doręczeń: U L P. Sp. z o.o. ul. Świętokrzyska 30/63 00-116 Warszawa NIP 525_295_38_31
Ustaw włączona do regulaminu:
https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/prawa-konsumenta-18105223
REGULAMIN DOTYCZY ZLECEŃ WYKONYWANYCH NA INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIE, OD KTRÓYCH NIE PRZYSŁUGUJE PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY. STANDARDOWE ZAMÓWIENIA REALIZOWANE SĄ NA PODSTAWIE PRAWA KONSUMENCKIEGO. LINK DO USTAWA ZAWARTY NA DOLE STRONY W DZIALE REGULAMIN.